January 21, 2009

Permasalahan Tentang Perasaan 1

Aku tidak tahu sama ada itu perlu atau tidak tapi bagi Aku jika situasi itu membutuhkan cemburu ia perlu barangkali.

Cemburu
Memburu
Dalam
Perburuan
Perasaan

Cemburu
Cermin
Dalam
Keraguan
Perasaan

Cemburu
Hidup
Perasaan
Mati

Cemburu
Pergi
Perasaan
Hilang

Cemburu
Datang
Perasaan
Sayang.

Cemburu
Cemburu
Cemburu
Aku diburu perasaanmu
Aku hidup dalam perburuan perasaan
Kamu memburu perasaan Aku
(Aku tetap Sayang Kamu)

Inilah permasalahan tentang perasaan yang sentiasa ada jika kita sudah hidup berpasangan. Cemburu itu jika berpada mungkin perlu jika melampau itu sakit (bukan sakit sebelah pihak tapi kedua-duanya).

1 comment:

Anonymous said...

wow.... cemburu itu perlu... tapi semoga saja rasa cemburu itu tidak melebihi rasa sayang...
rasa sayang yang penuh kasih, sabar dan pengertian.. :)