January 5, 2009

Januari '09

Pusat Pendidikan Pengetahuan Tertinggi Malaysia sudah di buka semula dan ramai pelajar yang berpusu-pusu pulang dari desa ke Bandar untuk menyambut tahun baru.

Kenapa dengan Aku?

Aku masih di situ dan tetap sama. Masih hensem berdiri di jendela dan balkoni seperti tahun-tahun sudah, lalu Aku menatap langit dan merindu. Kekasihku juga pulang ke Universiti. Pesan Aku buat kekasihku..

“Jangan gatal-gatal ya… REMEMBER, I LOVE YOU.”

Jangan marah ya kekasihku, Aku hanya bercanda sahaja untuk seketika menghibur hati sekalian pembaca (sepertinya Aku ini ramai pembaca).

Aku daftar masuk Universiti Januari 5 2009. Aku harap tiada subjek yang harus di ulang semula. Kenapa? Ini kerana Aku tidak mahu membuat tambahan tahun pengajian. Doakan kejayaan Aku ya kawan-kawan. Semoga Keputusan semesta 5 Aku ini mengembirakan kerisauan di kepala Aku. Aku tidak mahu pening lagi.

Akhir sekali, Tahun 2009 juga akan menyaksikan bagaimana Aku menempuh alam pekerjaan. Alam yang lebih dewasa tanggungjawabnya untuk Aku tempuhi. Hahahahaha….

1 comment:

heelsaiztiga said...

gud luck!