January 14, 2009

bulanmalam Blog Lamaku

Bila malam memunculkan diri bulan pasti ada bersama. Aku lihat dan teringat akan blog lamaku yang telah Aku delete dari ruangan maya ini. Dulu blog lama Aku namanya bulanmalam.wordpress.com.

Aku masih lagi menyimpan kenapa Aku mewujudkan bulanmalam.wordpres.com

Kenapa BuLaNMaLaM?

Kenapa dan mengapa aku mewujudkan "BuLaNMaLaM.wordpress.com"?
Pertama-tamanya di atas dunia ini aku wujud sebagai Khalifah.
Untuk memberitahu dan diberitahu.
Yang mana betul dan yang mana salah.
Aku juga tidak pernah selalunya betul.
Aku juga tidak pernah selalunya baik.
Aku juga sering melakukan kesilapan.
Aku kadang-kadang MaLaM dan BuLaN menyinari kehidupan.
Dan BuLaN itu adalah kamu.
Dan MaLaM itu adalah aku.
Kerana kamu, aku bahagia.
Kerana kamu, aku sudah tidak kecewa.
Kerana kamu, aku tidak sendiri lagi.
Terima Kasih BuLaN menyinari MaLaMku.
Aku sayang Kamu.


Aku rindukan blog lama itu. Tapi itu hanya kenangan yang akan Aku simpan dan sampai bila-bila akan Aku ingat.

No comments: