January 14, 2009

Kelas Aku Batal

Hari ini Aku dikejutkan awal oleh Kiki Grindawangsa kerana Aku menumpang tidur dirumahnya untuk menyelesaikan tugasan video pendek 'Halalkan Aku'.
Ceritanya begini,
Aku dikejutkan pada jam 6 pagi. Tapi disebabkan kepenatan dan kelewatan tidur pada malam hari telah membuatkan Aku masih terbaring. Jam 7 pagi Aku bergerak untuk ke sekolah dan belajar tetapi sesampai je Aku di situ. Apa yang terjadi. Aku terima mesej dan Ketua Penyelaras Fakulti bahawasanya kelas yang patut Aku hadiri pagi itu telah dibatalkan sedangkan 1 hari yang lalu Aku menerima mesej yang kelas akan diadakan seperti biasa.
Keluhan Aku,
Untuk apa Aku bangun pagi-pagi jika kelas sering batal. Aku penat. Tak boleh ke bagi tahu awal sikit. Ini tidak Aku dah sampai baru nak inform memang Aku amat-amat sakit hati. Hadoi hai...
Harapan Aku,
Janganlah kelas pukul 2 petang nanti dibatalkan. Jika dibatalkan lagi, Aku hanya mampu tersenyum kerana sudah Aku membazirkan masa dengan begitu sahaja. Ada baiknya, jika Aku duduk di rumah dan goyang kaki sambil menonton televisyen.
Dan jika pagi begini Aku rasa masih lagi enak untuk tidur sehingga petang.

4 comments:

Jannah Jalidar said...

kalau kelas batal memang benar benar menyakitkan hati!

BesaqKichik said...

ya, benar sekali..
sangat penat dan sakit hati..
itu pihak fakulti..
hati perut ada sedikit terkucil dia punya busuk..

Illi Hzbull said...

kelas ape ni?
ko x dtg pun? huhu

BesaqKichik said...

aku datang kelas aritu disebabkan kelas pagi batal...

jadi malas nak datang kelas di waktu dan hari-hari yang lain..

hahahahahahaha...