October 7, 2008

Hidup Sosial... Ehmmmm!

"Biarlah apa orang nak fikir tentang Aku. Pentingnya di sini tidak Aku kacau kehidupan mereka."

Salah ke kalau Aku nak jalan sorang-sorang. Aku peduli apa orang nak kata. Orang nak kata :

"Kau ni takde social life ke."

Peduli apa Aku hidup Aku. Adakah Aku berada di dalam kelompok sosial? Ya, Aku ada didalamnya. Cukuplah jika aku katakan aku bekerja, bermain, berinteraksi, berhujah, berhibur serta bergaul antara satu sama lain.

Aku rasa itu pun dah cukup sosial, jadi salah ke kalau aku nak jalan sorang-sorang tapi kalau nak teman Aku apa salahnya bukannya Aku halang (harus tonton situasi juga, bukan boleh main serbu ikut jew).

Tetapi bagi mereka yang tidak faham adakalanya kita perlu bersendiri dan apabila kita duduk sorang-sorang pun kiraannya sosial juga apa… Asalkan kita ada perangai sebab ia menunjukkan perwatakan kita.

Terlalu sosial pun tak elok sangat takut jadi sial plak nanti. Hahahahahahaha...

6 comments:

heelsaiztiga said...

privacy is our priority. dun u think so?

*wink*

Anonymous said...

hahaha... so true... :)

BesaqKichik said...

yup.. i think so..
our privacy..

we can't share everything with everyone..

BesaqKichik said...

hai Nane...

Kamu juga fikir begitu...
Hahahahaha...

Anonymous said...

(harus tonton situasi juga, bukan boleh main serbu ikut jew)....correction(harus tonton situasi juga, bukan boleh main ikut serbu jew)....lebiu...

BesaqKichik said...

Hehehehehehe...
Thank You Sayang.