October 15, 2008

Aku Pukul Orang.

Ini projek Aku masa tahun 2 di Akademi Seni Kebangsaan (ASK). Projek ni Aku buat untuk kelas Pengarahan 2 ; Develop Character. Yang korang tengok dekat atas ni gambarnya sahaja tapi sebenarnya projek Aku ni sebuah video pendek yang mana durasinya tidak boleh melebihi 2 minit hingga 5 minit. Tajuk video pendek Aku ni "PUKUL.". Ini antara percubaan-percubaan Aku yang Aku rasa gagal kerana Aku membuat jalan cerita pada minit-minit terakhir. Apa yang Aku fikirkan dalam kepala otak Aku, tak dapat Aku sampaikan dalam bentuk visual. Apa-apa pun Aku tetap berterima kasih kepada semua yang terlibat dalam projek Aku ni. Tak ramai pun yang terlibat 4 orang je iaitu;
Nur Illi Husna (Videographer), Mohd Imran Yusoff (Pelakon), dan Mohd Amin (Jurugambar dan Crew).

6 comments:

Anonymous said...

sayang...pukul orang aekkk...pukul im pulak tuh...huhu...video projekkan...emmm xpew...hehe...AILEBIU...kihkih...yang memukul tu sayang ka...klu sayang kan mmg kichik admire lebih ar...wiwie.

heelsaiztiga said...

pukul olok2 xpe, jgn pukul btul2 k. (:

Gadis Reformasi said...

eh performing art
im taking performing art as well
weee!
;)

BesaqKichik said...

A'ah, Besaq la yang jadi tukang pukul tue..

Ahak2x..

AiLebiu Too Sayang...

BesaqKichik said...

ada gak terpukul betul-betul..
hehehehehe...

BesaqKichik said...

Yup, Performing Art..
Diploma Film and Video..

Kamu...
Boleh tukar-tukar pandangan..