October 14, 2008

Aku, Juri & Penjurian

Sabtu, 11 oktober 2008 : Sungguh tak Aku sangka. Aku menjadi Juri untuk Program Hari Usahawan di Sekolah Kebangsaan Seri Tasik, Salak Selatan. Korang teka la Aku jadi juri apa? Aku pun masih ingin gelak bila terkenangkannya.. Hehehehehe.. Aku jadi juri untuk pertandingan tarian dan nyanyian solo serta berkumpulan. Aku bukannya reti nak komen tapi Aku cakap lepas je tapi Aku jaga jugak la perasaan budak-budak yang masuk pertandingan tu. Macam mana sekalipun, berterima kasih Aku kepada kawan Aku yang bernama Siti Aisyah Ali kerana menjemput Aku dan memberikan kenangan ini dekat Aku. Aku suka budak-budak. Aku suka tengok gelagat diorang. Semuanya comel-comel tapi ada gak yang nakal. Ehmmmm.. Masih Aku nak gelak bila teringat.. Aku.. Juri.. Hahahhahahaha.. Aku dah tak boleh nak cerita mesti Aku nak gelak. Korang tak tengok muka Aku masa bagi komen gila poyo sebelum tu bukan main cuak. Mesti budak-budak tu kata :

"Poyokan Abang yang pakai baju kemeja merah dekat tengah tu."

Atau budak-budak tu akan kata :

"Abang yang pakai kemeja merah tu comelkan."

Sekadar selingan... Jangan marah... Hahahahahahaha... Sebab Aku pun rasa yang Aku ni poyo sikit masa tu. Dah Aku tak tahu macam mana mahu cerita lagi. Korang bayangkanlah macam manalah agaknya suasana masa Aku jadi juri hari tu. Hahahahahahaha...

6 comments:

heelsaiztiga said...

poyo sgt pun xleh gak k. haha

akiss. said...

waaaah. pengalaman yg menyeronok!

lenkali suh kwn ko jmput aku lak. hahahahaahah.

BesaqKichik said...

Okai.. Tapi tak la poyo mana pun.
Hehehehehe...

BesaqKichik said...

Tarak hal..
Nanti Aku suruh kawan Aku jemput ko..
Itupun ko kena tunggu Hari Usahawan tahun depan..
Hahahahaha...

Anonymous said...

dengar cita ad org kna tegur...ni abang ANUAR ZAIN keRRR??????....huhu.

BesaqKichik said...

A'ah..
Ada orang tegur Besaq camtu..
Besaq wat dono jew..
Ahak2x..

Huhuhuhuhuhu..