November 13, 2008

Kasih & Sayang Itu..

Aku hulurkan kasih dan sayang itu bukan untuk dipermainkan. Aku hulurkan kasih dan sayang itu atas kepercayaan. Aku hulurkan kasih dan sayang itu atas nama Kamu dan Aku. Kalau Kamu bukan milik Aku sekalipun Aku tidak akan pernah menyesal kerana mencintai Kamu. Andai Kamu menipu Aku sedikitpun tidak akan Aku marahi kerana bukan Aku yang tertipu. Andai Aku tahu Kamu menduakan Aku itulah hadiah yang paling istimewa Aku ingat sampai akhir hayat Aku nanti. Andai Aku tahu Aku hanya dicintai untuk penuhi syarat duniawi akan Aku katakan "Terima Kasih Sayang, Hari kamu akan tiba satu hari nanti."

2 comments:

Anonymous said...

telus dan penuh dengan makna tersirat...jika hari ini hari dia biarkanlah kerna pasti ada hari lain menanti kita.

heelsaiztiga said...

suka yg ini. (: